Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2007

Το υδρόβιο φυτό μου

Ε λοιπόν, ήρθε η ώρα...

Μετά από τόσο καιρό, σε ένα σπίτι που πίστευα ότι έχει φτιαχτεί για να φιλοξενεί σταθερά εμένα και μόνο εμένα, που προσεκτικά φρόντισα ώστε η κρεβατοκάμαρά του να χωρά ένα διπλό κρεβάτι και μόνο ένα κομοδίνο, ήρθε η ώρα μου να αναζητήσω κάτι περισσότερο ζωντανό...
Ένα υδρόβιο φυτό...

Μέσα σε ένα τόσο δα μικρό βαζάκι με νερό, ζει ένα τόσο δα μικρό φυτάκι, χωρίς χώμα, που τρέφεται από το υγρό στοιχείο και δεν ζητά τίποτα άλλο παρά συχνές αλλαγές του υδάτινου κόσμου του...

Σαν την ψυχή μου, συχνά... Απομονωμένη στον μικρόκοσμό της, με καθαρά και διαυγή τοιχώματα ώστε να παρατηρεί τα έξω αλλά ταυτόχρονα να οχυρώνεται από αυτά, να ζει με το υγρό στοιχείο των δακρίων και των παραπόνων της...

Μην με παρεξηγείς, είναι που γράφω μόνο όταν δεν είμαι καλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: