Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2007

Μαϊντανός: το ευγενές ζαρζαβατικόν



Τελευταία την χρησιμοποιώ συχνά αυτή τη λέξη: μαϊντανός. Και όχι, δεν πρόκειται για συνταγές μαγειρικής.

Τελευταία αποδίδω συχνά τον χαρακτηρισμό σε ανθρώπους, ανθρώπους που συχνά συναντώ και όχι, δεν θα μπορούσα να πω ότι είναι προσφιλείς, δεν θα μπορούσα και να πω ότι περνούν απαρατήρητοι, δεν θα μπορούσα να τους προσδώσω άλλον πιο σάρκινο χαρακτηρισμό, παρά αυτόν του μαϊντανού…

Είναι απλώς που είμαι κακός άνθρωπος;

Είναι η καρπουζένια μου φύση που ψάχνει να βρει χαρακτηρισμούς στη γλώσσα που γνωρίζει και μπορεί να επικοινωνεί;

Και τέλος πάντων, γιατί το ευγενές ζαρζαβατικόν αποδίδεται σαν αρνητικός χαρακτηρισμός, όταν προσάγεται σε ανθρώπινη υπόσταση;

11 σχόλια:

ΨουΞ είπε...

διότι εκτός της αισθητικής αρτιότητας
που προσδίδει στις "μελιτζανό" και "πάνελ ο" σαλάτες δεν κρίνεται πουθενά
απαραίτητος.
Αυτό είναι προφανώς κάτι που κατατρώει την ψυχική ισορροπία του ζαρζαβατικού που μας απασχολεί κάνοντας το να αντιδρά πολλαπλασιαζόμενο ανεξέλεγκτα.

Oh fuck it! είπε...

Από το τέλος προς την αρχή:
Το ευγενές ζαρζαβατικό, -ανοίγω μεγάλη παρένθεση και.. θα διαφωνήσω με το ευγενές γιατί τα κατά καιρούς ματσάκια που αγοράζω, μόνο αγενέστατα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν αφού σκορπάνε παντού τα φυλλαράκια τους στο ψυγείο μου και επιπλέον σαπίζουν χαιρέκακα μέσα σε 2 μέρες,για να με κάνουν να νιώθω τύψεις που δεν είμαι συνεπής νοικοκυρά, κλείνει η παρένθεση-
χρησιμοποιείται ως αρνητικός χαρακτηρισμός γιατί απλά ταιριάζει σχεδόν σε όλα τα φαγητά, πάει παντού.
Η καρπουζένια σου φύση είναι εκλεπτυσμένη και αντιδρά όπως όλων των εποχιακών φρούτων που αντιτίθενται στην αυτοκρατορία των μαϊντανών παντός καιρού και τύπου.
Δεν είσαι κακός άνθρωπος.
Αν ψάχνεις σάρκινους χαρακτηρισμούς, η λέξη πουτάνα (αρσενική ή θηλυκή)μπορεί να σου κάνει. Σα το μαϊντανό πάει με όλα.

karpouzi είπε...

@Ψουξ
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αγαπητέ Ψουξ, και ιδιαίτερα εύστοχη. Πολλαπλασιασμός και μαϊντανός: ανεξέλεγκτος συνδυασμός!

@oh fuck it!
Monsteraki μου, πάντα ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου και ανατρεπτικές. Αυτό το τελευταίο θα το επεξεργαστώ... Μάλλον θα το προσθέσω και στη λίστα με την coca cola...

Vassia είπε...

Εγώ συντάσσομαι υπέρ του μαϊντανού - του ευγενούς ζαρζαβατικού- και κατά των "τηλε-μαϊντανών - διότι χαλάνε τη σούπα.

:-)

Pike είπε...

δεν είναι "ευγενές", άσε που το βρίσκω "άνοστο" (και κυριολεκτικά και μεταφορικά)

..και δεν είσαι καθόολου κακή :-)

karpouzi είπε...

@vassia
Μήπως τελικά στη "σούπα" της ζωής όλα τα ζαρζαβατικά χωράνε;
Καλωσήρθες...

@pike
Σ' ευχαριστώ που με δικαιολογείς... Άνοστος ο μαϊντανός ίσως δεν είναι, αλλά καμμιά φορά "κολλάει" ενοχλητικά στα δόντια και στην καθημερινότητά μας!

Vassia είπε...

Karpouzi, όχι δεν χωράνε όλα τα ζαρζαβατικά , σε μία σούπα.
Έκαστο στη σούπα του.
:-)
Καλώς σας βρήκα

Μενεξεδιά είπε...

Είπα για το αφήσω εδώ γιατί ταιριάζει λίγο το θέμα :)

Δες λίγο εδώ Καρπουζένια μου
http://no-name.pblogs.gr/2007/11/den-eimai-egw-poios-poia-tha-hmoyn.html .
Σε έχω προτείνει για να συνεχίσεις το παιχνίδι.

karpouzi είπε...

Γλυκιά Μενεξεδιά,
Για μια ακόμη φορά, με συγκινείς. Σ΄ευχαριστώ για τις σκέψεις σου και τις συμμερίζομαι. Κι εγώ νιώθω έτσι... Η συνέχεια εδώ (http://no-name.pblogs.gr/2007/11/den-eimai-egw-poios-poia-tha-hmoyn.html).

Μενεξεδιά είπε...

Καρπουζάκι μου ευχαριστώ :) Δεν μου γλιτώνεις έχεις και άλλο παιχνίδι http://meneksedia.pblogs.gr/2007/11/pws-na-dialexeis-ta-agaphmena-soy-antikeimena.html

karpouzi είπε...

Χα χα! Μ' αρέσει...
Τα παιδία παίζει!