Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2007

Το "ψώνιο" μέσα μου

Μετά από πρόσκληση του Adonio για το πού θα ήθελα να δω το "ονοματάκι" μου γραμμένο, έβγαλα τα απωθημένα μου!
Adonio σ' ευχαριστώ, ήταν πραγματικά απολαυστική η διαδικασία. Aρκεί να μην μας πάνε μέσα για παραβίαση των copyrights!
Ιδού...






Σαν κοριτσάκι κι εγώ που περιμένω τον πρίγκηπα















Επηρεασμένη από τα παιδικά μου χρόνια










Για να είμαι και στο πνεύμα των ημερών














Αδυναμίες








Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας







Να λύνουμε και τα προβλήματα της καθημερινότητας













Ε, αφού πάει με όλα












Υπάρχει και η ερωτική μας φύση













Πάντα ήθελα να το πω κι εγώ












Είμαι και φύσει αντιδραστική









Μενεξεδιά, Ψουξ, Raslowbap, Pike, Vassia, Oh fuck it!... και όσοι άλλοι.
Δοκιμάστε το κι εσείς!!!

15 σχόλια:

my name is psoux james psoux είπε...

εγω πολυ θα το ηθελα αλλα αυτο θέλει
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ που δεν εχω.

Είναι καταπληκτικό!

Adonios είπε...

Έχω την αίσθηση ότι έχεις αγγίξει την τελειότητα με το τις φώτο αυτές!
Πάρα πολύ όμορφες...
Δεν ήξερα ότι το karpouzi ταιριάζει τόσο πολύ με όλα αυτά!
Είναι όλα εκπληκτικά.
Μη φοβάσαι για τα copyrights, πρώτα εμένα θα πάνε μέσα! :)

Σε ευχαριστώ που δέχτηκες την πρόσκληση.
Καλή σου μέρα

Μενεξεδιά είπε...

Καρπουζένια μου το έχω ήδη κάνει :)
http://meneksedia.pblogs.gr/2007/11/story-of-my-life.html
Η ταπεινή μου αυτοβιογραφία for your eyes only

Καλημέρα να έχεις! Εγώ είμαι κοπανατζού σήμερα

karpouzi είπε...

@Ψουξ
Καλέ μου, σημασία έχει ότι συμμερίζεσαι το "ψώνιο" μου!

@adonios
Αγαπημένε, πέρασα πολύ καλά κάνοντας αυτό το post. Σ' ευχαριστώ.
Και για να υπερθεματίσω στο ότι το karpouzi πάει με όλα... δες αυτό http://www.karpouzi.co.uk/index.html

@μενεξεδιά
Γλυκιά Μενεξεδιά, το έχω διαβάσει αυτό το post σου και μου άρεσε πολύ. Τόσο γλυκό, τόσο εσύ!
Μου φάνηκε όμως αρκετά διαφορετικό γι' αυτό κι έκανα την πρόσκληση.

Αχ, κοπανατζού... Ζηλεύω!

raslowbap είπε...

Ωραίες φωτογραφίες και πολύ καλή η επεξεργασία τους. Δυστυχώς λόγω της σχέσης μου με την τεχνολογία (που είναι σχεδόν ανύπαρκτη) δεν νομίζω να μπορέσω να ανταποκριθώ στην πρόσκληση σου. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως. Καληνύχτα.

Μενεξεδια είπε...

Λες να κάνω και μια πιο φωνίστικη; Δεν μου ταιριάζει και πολύ νομίζω αλλά θα το παλέψω χεχεχε Καλημέρ να έχεις και καλό σ/κ Καρπουζένια μου

Vassia είπε...

Karpouzi, θα πάρω την σοκολάτα- γιατί είμαι maniac και δη της LACTA.
:-)

karpouzi είπε...

@raslowbap
No problem. Να 'σαι καλά.

@Μενεξεδιά
Μπα... Δεν θα τα καταφέρεις στην πιο φωνίστικη. Και χαίρομαι γι' αυτό! Καλό σβκ.

@vassia
Α... χαίρομαι που βρίσκω κάποιον που καταλαβαίνει το πάθος μου. Lacta maniac κι εγώ!

raslowbap είπε...

Εδώ διαφωνούμε, εγώ είμαι φανατικός της ΙΟΝ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ. Καληνύχτα

Vassia είπε...

Η σειρά μου λοιπόν να γίνω "ψώνιο"
:-)

karpouzi είπε...

Raslowbap, ε... δεν θα τα χαλάσουμε εκεί. Chocolate-maniac!

Vassia μου, σ' ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες. Έρχομαι να δω... το ψώνιο σου.

Roadartist είπε...

καλημέρα!!! Αυτό το 500ε θα το ήθελα και εγώ .......

Oh fuck it! είπε...

Τέλειο... όπως πάντα καθυστερημένα, αποδέχομαι την πρόσκληση και πάω να δημιουργήσω! Ευχαριστώ Καρπούζι που με παίζεις :-Ρ

Μενεξεδιά είπε...

Αποστολή εξετελέσθει :)

http://meneksedia.pblogs.gr/2007/11/poso-pswnio-den-eimai-blogopaihnido.html

karpouzi είπε...

@roadartist
Αχ... κάλπικα όνειρα κάνουμε και οι δυο!

@oh-fuck it!
Περιμένω τις ανατροπές σου...

@μενεξεδιά
Δημιούργησες πάλι!