Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2007

Γενέθλια: με πινακίδες νέον θα ντύσω τα όνειρά μου





Τριάντα αργύρια χάρισα στο χρόνο για να προσπεράσει
τη μέρα τούτη. Κι αυτός δεν δέχτηκε την προδοσία. Μου χαμογέλασε λοξά και μου έκλεισε το μάτι. Ακούραστος ο χρόνος και σατράπης, δεν κάνει λάθη στο μέτρημα ποτέ.

Τριάντα χρόνια κλείνω σήμερα, ζωής. Μα σήμερα, δεν με πειράζει.

Δεν με φοβίζει σήμερα ο χρόνος. Δεν με φοβίζουν οι ευχές, δεν με φοβίζουν τα κεράκια. Γελάω...

Κι ας βρήκα σήμερα την πρώτη άσπρη τρίχα στα μαλλιά μου, δεν με πειράζει. Τα βάφω, έτσι κι αλλιώς. Θα μου ξέφυγε μάλλον στη βαφή.

Έτσι θα κάνω από εδώ και πέρα.

Θα βάφω όσα ξεβάφουν, και θα τα βάφω με χρώματα έντονα και ζωηρά. Με παιδικούς ανεξίτηλους μαρκαδόρους θα χρωματίζω τα όνειρα και θα υπογράφω την πραγματικότητα. Με νέον πινακίδες θα αναρτήσω στην καθημερινότητα τα θέλω μου, για να αναβοσβήνουν και να μην ξεχνιούνται. Σαν φάρος να με οδηγούν στη ζωή μέχρι να τα κατακτήσω. Και ο χρόνος θα κυλά, αλλά θα μ’ αρέσει.

Ένα κουτί ανεξίτηλους μαρκαδόρους κάνω δώρο φέτος στον εαυτό μου. Τέρμα πια οι νερομπογιές που ξεπλένονται εύκολα με δάκρια. Δεν θέλω πια τα χρώματα της ζωής μου να ξεθωριάζουν, οι στιγμές μου να κιτρινίζουν και να θολώνουν. Όχι, τέρμα και στα παστέλ.

Θα βάψω με φούξια χρώμα στο κούτελο το 30 και θα πορεύομαι με το μέτωπο ψηλά. Τέρμα οι κρίσεις ηλικίας…
Και γιατί όχι; Mπορεί να βάψω και μια τούφα απ’ τα μαλλιά μου. Ναι ναι, φούξια! Έτσι, για να είμαι σίγουρη πως ακόμη ξεχωρίζω …

Χρόνια μου αληθινά, χρωματιστά και έντονα. Χρόνια μου φούξια!

14 σχόλια:

Vassia είπε...

Χρόνια Πολλά :-)
Στα δικά μου 30κοστά γενέθλια, έκανα πάρτυ, μετά από πολλά χρόνια και έκτοτε ποτέ ξανά.
Χρόνια λοιπόν (και μαλλιά) φούξια, άντε και άφαβα κάποιες φορές.

SeaGulL είπε...

ΠολύΧΡΩΜΗ κι Ευτυχισμένη, λοιπόν!

raslowbap είπε...

Χρόνια πολλά και καλά. Είσαι όσο νοιώθεις και όσα κεράκια σβήνεις

raslowbap είπε...

Πω πω, ότι να ναι. Είσαι όσο νιώθεις και όχι όσα κεράκια σβήνεις ήθελα να γράψω πριν. Κ πάλι πολύχρονη

Adonios είπε...

ίσως αργοπορημένα να σου ευχυθώ κι εγώ να έχεις Χρόνια Πολλά και όσο γίνεται καλά!
Να βρίσκεις ευτυχία και χαρά μέσα σε αυτά που ήδη έχεις...
και του χρόνου να έχεις να έχεις την περσινή σου ζωντάνια! ;)

Σου έχω μια πρόσκληση
Καλή σου μέρα!

Adonios είπε...

ευχυθώ = ευχηθώ!
ΑΝ θες το διορθώνεις και διαγράφεις και το μήνυμα αυτό ;)

Karpouzi είπε...

Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ για τις ευχές. Και που είστε ακόμη εδώ να με διαβάζετε, συνεργοί στο anti-crisis management...

Pike είπε...

no more age crises! lolol
Αντε βρε, τα καλύτερα έρχονται!

Πολύχρονη και καλόχρονη...όλα τα χρόνια σου πολύχρωμα και ΖΩΝΤΑΝΑ!!(κατάλαβες τι εννοώ΄;-)

Μενεξεδιά είπε...

Καρπουζένια μου ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!
Μόλις γυρισα και από τα γενέθλια μιας πολύ καλής μου και είμαι ακόμα πιο ενθουσιασμένη με την χαρά που κρύβει αυτή η μέρα.
Γιορτάζουμε την ζωή και αυτό είμαστε :)

(Μου έκανε καλό όλο αυτό το γενεθλιακό κλίμα τελικά)

Φιλιά πολλά!!!!!

Karpouzi είπε...

@Μενεξεδιά & @pike
Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ.
Ζωή... Ζωντανά...
Τα κρατάω και πορεύομαι με αυτά ως οδηγό.

Roadartist είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ...Καλό είναι να μεγαλώνεις και να το χαίρεσαι αυτό! Να χαίρεσαι να βλέπεις το καιρό να περνάει..αν το καταφερεις αυτο θα εισαι πολύ happy!!!

ΝΙΚΟΣ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.
ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

Karpouzi είπε...

@roadartist
Σ' ευχαριστώ πολύ.
Προσπαθώ... και δεν τα πάω κι άσχημα τέλευταία.

@νικος
Νίκο μου, σ' ευχαριστώ,
Χρόνια πολλά λοιπόν και σε εσένα.
Μεγαλύτεροι μεν, σοφότεροι δε...
Δεν συμφωνείς;

meteoros (kleanthis) είπε...

Hope you've properly celebrated your birthday, already! I would suggest in this instance, we all should make good use of the time that remains;
In fact, there are no problems that we can't work out, so.. let's all try to make every moment count!

Love, kleanthis