Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2007

Στίχοι λυπημένοι

Adonio, σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.

Μα θα μείνω κι εγώ στα τραγούδια που με κάνουν να μελαγχολώ. Γιατί αυτές τις ώρες της μελαγχολίας, οι στίχοι έχουν μεγαλύτερη αξία και οι μελωδίες κυλούν πιο βαθιά μέσα μου.

Τρία ελληνικά και τρία ξένα τραγούδια γράφω και μαζί τους στίχους που αγαπώ από αυτά. Είναι και άλλα πολλά, αλλά θα ακολουθήσω το feeling της στιγμής…

Με η σειρά μου προσκαλώ pike, roadartist και raslowbap...

Ο Προσκυνητής (Αλκίνοος Ιωαννίδης)

Κάποιος είπε πως ο δρόμος είναι η φλέβα της φωτιάς
ψυχή μου πάντα να κυλάς
Κάποιος είπε πως ταξίδι είναι μόνο η προσευχή
καρδιά μου να 'σαι ζωντανή

Κάποιος είπε πως η αγάπη σ' ένα αστέρι κατοικεί
αύριο βράδυ θα 'μαι εκεί
Κάποιος είπε πως ο έρωτας για μια στιγμή κρατά
αύριο βράδυ θα'ναι αργά


Το παλιό μου παλτό (Χρήστος Δάντης)

Έχω πέσει και κλαίω στο παλιό μου παλτό
που το είχα ξεχάσει στο πατάρι κλειστό

Πόσες κρύες στιγμές στη καρδιά μου ζεστές
μέσα στο σινεμά και στους δρόμους μετά
μου 'μαθε τα ταξίδια να αλητεύω εν ψυχρώ
να περνάω καλά και με χάλια καιρό
το παλιό μου παλτό

Πώς περάσαν τα χρόνια τι είναι αυτά που φορώ
ποιο σατέν ποιο μετάξι θα με βγάλει χορό
το παλιό μου παλτό το χαρίζω σε σένα
να προσέχεις μικρή μου γιατί μοιάζει σ' εμένα


Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω (Λαθρεπιβάτες)

Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω
Χτυπάει πισώπλατα ο χρόνος
Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω
Φταίει η ζωή που είναι μικρή

Φτιασίδι ερωτικό
που θα φοράει το αύριο
Στις πιάτσες της βροχής
που θα πουλιέται Σάββατο


Ironic (Alanis Morissette)

It's a traffic jam when you're already late
It's a no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife

And isn't it ironic... don't you think
A little too ironic... and yeah I really do think...

Well life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right
And life has a funny way
of helping you out when You think everything's gone wrong
and everything blows up In your face


Imagine (John Lennon)

Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people Living for today

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one


Don't Speak (No Doubt)

Our memories
Well, they can be inviting
But some are altogether Mighty frightening
As we die, both you and I
With my head in my hands I sit and cry

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

1 σχόλιο:

'Αγνωστος Χ είπε...

Το καλύτερο ελληνικό μελαγχολικό τραγούδι φέτος .

http://www.youtube.com/watch?v=HD1xNvIipss