Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2007

Φεύγω

Επιτέλους φεύγω.


Θα πάρω τα βουνά.

Θα σκαρφαλώσω σε μια βουνοκορφή και θ’ ατενίζω τον ουρανό.

Θα απομονώσω τους ήχους της πόλης και θα επιτρέψω μόνο στον άνεμο να μου χαϊδεύει τ’ αυτιά.

Θα βγάλω το χοντρό μου πανωφόρι και θα αφήσω το κρύο να περονιάσει όλα μου τα κόκαλα.

Κι όταν η συνείδηση του «πρέπει» μουδιάσει από την παγωνιά, θα αναπολήσω τα πεπραγμένα του χρόνου.

Θα θυμηθώ ότι είμαι ακόμη άνθρωπος κι αξίζω όσο τα δέντρα και τα άστρα.

Και τότε, θα πλέξω παραμύθια για τον καινούριο χρόνο που έρχεται.

Συννεφοπερπατώντας, θα βρω το δρόμο για το καταφύγιο των ονείρων.

Θα αφήσω τη ψυχή μου ελεύθερη, πετώντας να βρει τον προορισμό της.

Σε μια βουνοκορφή, θα ξαναγγεννηθώ.

Και μετά, θα επιστρέψω στη νέα μου πραγματικότητα.

Σύντομα, πολύ σύντομα θα ξαναβρεθούμε. Λίγες μέρες θα είναι μόνο…

Μέχρι τότε, να είστε όλοι καλά.

4 σχόλια:

Vassia είπε...

Καρπούζι να περάσεις όμορφα και να αφήσεις εκεί στις βουνοκορφές ότι σε λύπησε.
:-)
Καλή επιστροφή και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

raslowbap είπε...

Καλά να περάσεις, ό,τι ψάχνεις να το ανταμώσεις και ό,τι σε πίκρανε να το αφήσεις εκεί.

Μενεξεδιά είπε...

Καρπουζένια μου θα το δεις όταν γυρίσεις αλλα σου ευχομαι ολόψυχα να γίνουν όλα όπως τα ονειρευεσαι. Χρόνια πολλά και τρυφερά :) Και να προσέχεις

Karpouzi είπε...

Σας ευχαριστώ όλους.
Ήταν πράγματι μια πολύ ενδιαφέρουσα διαδρομή αυτή που έζησα. Από την καρδιά μου, εύχομαι να έχουμε όλοι μια πολύ πολύ καλή χρονιά... Με ευχάριστες ανατροπές και γελαστά πρόσωπα...