Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2008

Ένα αστείο κορίτσι

Είμαι ένα αστείο κορίτσι. Το ωραιότερο κομπλιμέντο που άκουσα ποτέ. Κοκκίνισα, γέλασα δυνατά και είπα μόνο ευχαριστώ.

Είμαι ένα αστείο κορίτσι, που συχνά γράφοντας περιπλανιέται στους δρόμους της μελαγχολίας, επιβεβαιώνοντας έτσι την αξία του γέλιου μέσα από την απουσία του. Και αφήνει τον εαυτό αυτό να ζει μόνον εδώ…

Και ο εαυτός αυτός, που βρίσκει καταφύγιο σε αυτές τις σελίδες και αρμενίζει ελεύθερα, δημιουργεί θλιμμένες ιστορίες και τραγικές παραστάσεις, δραματοποιεί την καθημερινότητα και λυτρώνεται βρίσκοντας τις ισορροπίες του.

Γλυκιά μου μελαγχολία, που κρύβεσαι όλη μέρα και παίρνεις μορφή μόνο στις άσπρες τούτες λέξεις, σ’ ευχαριστώ. Που είσαι τόσο διακριτική. Που εμφανίζεσαι τις μικρές ώρες μόνο και τις άλλες απλά χάνεις την υπόστασή σου.

Γελάω, γελάω συχνά… Και κλαίω λίγο, πολύ λίγο. Γιατί είμαι ένα αστείο κορίτσι.

Πόσες πλευρές έχει μια ανθρώπινη υπόσταση; Όσους μήνες ο χρόνος, όσες μέρες η εβδομάδα, όσα λεπτά η ώρα; Τόσες μορφές έχουμε κι εμείς.

Είμαι ένα αστείο κορίτσι με τρεισήμισι εκατοντάδες διαφορετικούς τρόπους να χαμογελώ. Να χαμογελώ και στα εύκολα και στα δύσκολα. Γιατί η μελαγχολία δεν είναι παρά ένα χαμόγελο στις δυσκολίες. Αντεστραμμένο, ναι…. Μα σαρδόνιο και αυτοσαρκαστικό… Μια μικρή παύση μέχρι να αλλάξουν μορφή τα χείλη, να κοιτάξουν πάλι προς τον ουρανό, να βρει δύναμη η φωνή για να έρθει το γέλιο πάλι πιο γάργαρο και καθαρό.

Είμαι ένα αστείο κορίτσι που βάζει τη ζωή μπροστά, τροχονόμο να οδηγεί τα βήματα.

Γλυκιά μελαγχολία, απόλαυσε το σουλάτσο σου, σε απελευθερώνω και πάλι εδώ…

Και κρατώ το γέλιο για την αληθινή ζωή. Έτσι, για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα μου τελειώσει.

Γιατί είμαι ένα αστείο κορίτσι…

7 σχόλια:

Vassia είπε...

Καλώς επέστρεψες και Καλή χρονιά.
:-)
Το κορίτσι της φωτογραφίας....γλυκύτατο.
Ζεστές σκέψεις, όμορφες.

raslowbap είπε...

Καλωσόρισες. Εύχομαι να συνεχίσεις να χαμογελάς ακόμα και στα δύσκολα.Καληνύχτα.

OKyrios είπε...

Γειά σου αστείο κορίτσι...
Εγώ τώρα πάλι γιατί μελαγχόλησα?

Pike είπε...

Για τ' όνομα του θεού!!!
"Είμαι ένα αστείο κορίτσι. Το ωραιότερο κομπλιμέντο που άκουσα ποτέ."
Μάλλον ο πολύ κρύος και καθαρός αέρας κάπως σε πείραξε καρπουζένια μου :((
ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΟ είναι αυτό;;;;
Που πήγαν ο Μπουκόφσκι, ο Ρεμπώ, όλοι οι μπήτ, τόσος καπνός και τόσο οινόπνευμα...τόση ΖΩΗ;;;; Ακου, απλά, ένα αστείο κορίτσι,...γιατί "αυτο-χαραμίζεσαι
" έτσι;;; και σου άρεσε κιόλας...μη προσπαθείς να "κρυφτείς" πίσω από το ποστ σου..θεούλη μου,μόνο και μόνο ο τίτλος μου θυμίζει μια πανπάρχαια ταινία της Βουγιουκλάκη..Σοβαρέψου, βρε, είσαι ΠΟΛΛΑ περισσότερα...ας πούμε..
"Girl you'll be a woman soon"
http://www.stlyrics.com/lyrics/pulpfiction/girlyoullbeawomansoon.htm

ή
"You're a big girl now"
http://www.bobdylan.com/songs/biggirl.html
(από τα καλύτερα τραγούδια του Bob -κι είναι τόσα πολλά γαμώτα-)

Αντε, με σύγχισες για το νέο έτος λολολ

ΚΑΛΗ σου ΧΡΟΝΙΑ και πάλι

Karpouzi είπε...

@vassia & @raslowbap
Καλώς σας βρίσκω. Καλή Χρονιά και... χαμογελαστή.

@okyrios
Καλέ μου kyrie, καλώς ήρθες.
Μελαγχόλησες; Μήπως γιατί έπιασες "τι θέλει να πει ο ποιητής";
Λυπάμαι, μα είναι μεταδοτικό.


@Pike
Καπετάνιε μου, μου την έπεσες για τα καλά αυτή τη φορά...
Μια τόσο απλή κουβέντα είναι θησαυρός, αν ειπωθεί τη στιγμή που έχεις περισσότερο ανάγκη να την ακούσεις. Ιδιαίτερα αν ακροβατείς ανάμεσα σε δύο κόσμους, της μελαγχολίας και της αισιοδοξίας, και αναρωτιέσαι ποιός από τους δύο άραγε "περνάει" στην αληθινή ζωή...

Όσο για τη Βουγιυκλάκη, κρίμα... Περίμενα να σου θυμίσω κάτι από Barbra Streisand και Funny Girl.

Α, και κάτι ακόμα.
Συνήθως δεν κρύβομαι. Σίγουρα όχι εδώ. Εδώ συνήθως ξεγυμνώνομαι...

Όσο για τη μελωδία, θα κρατήσω το "Girl you'll be a woman soon"... Για τη μελαγχολία του...

Καλή Χρονιά

Μενεξεδιά είπε...

Μέσα στις γιορτές μου είπε κάποιος που μόλις με γνώριζε... είσαι ένα πολύ γλυκό κορίτσι και το ξέρεις απλά απέκτησε λίγο παραπάνω εμπιστοσύνη σε αυτό που είσαι. Κάπως έτσι ήμουν και εγώ μετά από αυτό. Γεμάτη σκέψεις τόσο για τον άγνωστο που τόσο εύκολα με διάβασε, όσο και για μένα. Δεν ξέρω αν θα προτιμούσα να με πει αστεία, μάλλον ίδια αντίδραση θα είχα. Νομίζω είναι το ύφος του άλλου που σε αναγκάζει σε αυτοανάλυση. Αν το πιστεύεις ακόμα δεν έχω συνέλθει από εκείνες τις σκέψεις...

Karpouzi είπε...

@Μενεξεδιά
Γλυκιά Μενεξεδιά μου,σε πιστεύω... Και συμπάσχω :)