Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2008

Σκηνοθετικές απόπειρες

Θέλω να γίνεις ο ιππότης μου.

Να καβαλήσεις το φτερωτό άσπρο σου άλογο και να ταξιδέψεις μέρες πολλές με μόνη πυξίδα τους χτύπους της καρδιάς σου.

Nα διασχίσεις όλα τα ποτάμια που μας χωρίζουν κι όταν θα νιώθεις τον άνεμο να σε παγώνει, να ζεσταίνεσαι μέσα στο φως των ματιών μας.

Θέλω να θυμάσαι τον αναστεναγμό μου όταν με κρατάς και όλα τα εμπόδια να τα ξεπεράσεις. Να βρίσκεις την ανάσα σου κόντρα στη βροχή και να πετάς πάνω από τα σύννεφα, κι ας καίγεσαι από τον ήλιο.

Θέλω ν’ αντέξεις λίγο ακόμα για να φτάσεις σ’ εμένα.

Κι όταν η ώρα πλησιάζει, εγώ να κοντοστέκομαι στο πιο ψηλό σημείο του πύργου και με γυρισμένη την πλάτη στον ορίζοντα να χτενίζω τις πλεξούδες μου.

Να μην χρειάζεται να βλέπω. Ο αγέρας να μου θυμίσει το άρωμά σου και να κατέβω τα σκαλοπάτια τρέχοντας για να σε συναντήσω.

Στο ημίφως να ανταμωθούμε και τραγουδώντας να μείνουμε αγκαλιασμένοι μέχρι το τέλος της αιωνιότητας.



Εμπρός λοιπόν καλό μου ολόλευκο σεντόνι, μεταμορφώσου και πήγαινέ με σε άλλα μέρη.

Μαλακό μου κρεβάτι αναστηλώσου και σήκωσέ με ψηλά να βλέπω τον νυχτερινό ουρανό.

Πουπουλένιο μου μαξιλάρι αγκάλιασε το μουδιασμένο μου μυαλό κι άσε με κλείνοντας τα μάτια να ξεκουράσω τις σκέψεις μου.

Και για όλα τ’ άλλα, ας φροντίσει η ψυχή μου.

Κι ας γίνω και σήμερα η κοιμωμένη σκηνοθέτης μιας ακόμη εμπορικής αποτυχίας.
Στην αναζήτηση της ψυχικής ευεξίας, ίσως και όλα να επιτρέπονται.

Καληνύχτα.
Όνειρα γλυκά και μαγεμένα.

9 σχόλια:

enoxos είπε...

Αυτήν την κρύα νύχτα περιπλανήθηκα ακόμη μια φορά στον απέραντο κόσμο του διαδικτύου χωρίς σκοπό. Έτσι απλά για να περάσει η νύχτα.
Άλλη μια νύχτα χωρίς την θαλπωρή του Μορφέα και τα εξαγνιστικά του ταξίδια στην χώρα του ονείρου.
Η πορεία μου με έφερε εδώ, θεατή σε μια «σκηνοθετική απόπειρα» που με ταξίδεψε για λίγο...
Σ ευχαριστώ ... καλή σου νύχτα.

Adonios είπε...

Μια ονειρική κατάσταση όπως αυτή, την γέμισες με εικόνες και συναίσθημα...
Η αγωνία της προσμονής ολόγυρα σε ένα παραμύθι που όλοι θέλαμε κάποτε να ζήσουμε!
Μερικοί το θέλουν ακόμα... ;)

Καλή σου μέρα Karpouzi!

Vassia είπε...

Καρπούζι, με τόση απαλότητα που περιγράφεις την αναζήτηση του ιππότη και την απόπειρα σου να σκηνοθετήσεις, νόμισα για μια στιγμή ότι ήταν αληθινό.
:-)

ΨουΞ είπε...

Το κλειδί για την ευεξία το έχεις.!
Εχω κρατήσει και εγώ ένα ...
το μοίρασες σε όλους μας,
στο προηγούμενο ποστ σου,
εγώ το έβαλα στο καινούριο δικό μου.

καλό απόγευμα

μενεξεδιά είπε...

Νομίζω πως ταιριάζει πολύ Καρπουζένια μου

http://meneksedia.pblogs.gr/2008/01/synaisthhma-vs-logikhs.html

Έχεις ακόμα μία πρόσκληση.

Καλό βράδυ

Estelle είπε...

Αυτοσκηνοθετείσαι;

Karpouzi είπε...

@enoxos
Καλωσήρθες συνταξιδιώτη.
Να σε βλέπουμε... Η χώρα των ονείρων είναι πιο ενδιαφέρουσα όταν περιπλανιέσαι με παρέα.

@adonios
Στην παραμυθούπολη, τελικά δεν υπάρχουν ηλικίες. Σε μια άκρη του μυαλού μας, είναι πάντα εκεί για να την ανακαλύπτουμε με την καρδιά μικρού παιδιού.

@vassia
Απλά θα αναστενάξω. Aχ... Λες πράγματι τα όνειρα να γίνονται πραγματικότητα;

@Ψουξ
Σ' ευχαριστώ, καλέ μου. Σ' ευχαριστώ ακόμη που με επιλέγεις.

@Μενεξεδιά
Γλυκιά Μενεξεδιά, πρόκληση η πρόσκληση. Θα επανέλθω. Σ' ευχαριστώ ξανά. Για όλα.

@estelle
Κάθε βράδυ όταν ονειρεύομαι. Εσύ όχι;

Vassia είπε...

Καλημέρα :-)
Ένα τουλάχιστον όνειρό μας μπορεί να πραγματοποιηθεί.
Το αξίζουμε!

Roadartist είπε...

ρομαντισμος........ ΠΟΛΥ όμορφο!