Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2008

Τα 7 κακά της μοίρας μου

Μια ακόμη ενδιαφέρουσα πρόσκληση αυτοψυχανάλυσης από τη γλυκιά Μενεξεδιά και τον αγαπημένο Adonio… και όσοι πιστοί προσέλθετε!
Ψουξ, Κλεάνθη, Roadartist... θα περιμένω.


Ακολουθούν τα 7 κακά της Μοίρας μου…
Ή αλλιώς, τα κουκούτσια!

1. My way is the best way… Κι αυτό όταν είμαι στις καλές μου. Όταν με «παίρνει» είναι my way or the highway. Γιατί όπως και να το κάνουμε, εγώ ξέρω καλύτερα…
Επιμένω, επιμένω, επιμένω… Όταν έχω δίκιο, έχω δίκιο. Και αλλοίμονο σε όποιον μπλέξει μαζί μου σε λεκτική αντιπαράθεση. Μπορεί να συζητάμε για ώρες ολόκληρες, μέχρι τελικής πτώσεως. Ισχυρογνωμοσύνη να το πω… Ξεροκεφαλιά να το πω… Αν όμως η «άλλη πλευρά» επιχειρηματολογήσει και με πείσει, έχει κερδίσει τον αιώνιο σεβασμό και την εκτίμηση μου. Γιατί όταν έχω άδικο, έχω άδικο. Και ευτυχώς θυμάμαι να ζητήσω συγγνώμη.

2. Όταν κάτι έχω να πω, το λογισμικό της σκέψης crashάρει. Μυαλό και γλώσσα συνδέονται online, ανοίγω το στόμα και ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Συχνά πληγώνω και πότε πότε μετανιώνω. Όσοι με ανέχονται και μ’ αγαπούν το εκτιμούν σαν ειλικρίνεια κι αναζητούν τη γνώμη μου. Όλοι οι άλλοι απλά δεν με ανέχονται.

3. Απεχθάνομαι τα ψέματα. Και περιφρονώ κυρίως αυτούς που λένε ανόητα ψέματα…

4. Δεν αντέχω τους αργούς ανθρώπους… Όπως κι αν ακούγεται αυτό, απλά δεν μπορώ να συναναστραφώ τον άνθρωπο που κινείται νωχελικά και σκέφτεται αργά. Είμαστε νοήμονα όντα και έτσι οφείλουμε να λειτουργούμε. Με σκέψη και σε δράση. Να παράγουμε έργο και ο νους να βρίσκεται σε εγρήγορση. Οτιδήποτε άλλο, οφείλει να είναι διάλλειμα στη ζωή μας, διακοπές, και όχι κατάσταση.

5. Μπορώ να συγχωρήσω τα πάντα. Αλλά κατά βάθος, μια Κύπρος κι εγώ. Δεν ξεχνώ.

6. Τα λεφτά ποτέ δεν είναι αρκετά. Σπάταλη δεν είμαι, υπερβολές δεν κάνω, όσα και να παίρνω πάντα φτάνουν μα ποτέ δεν περισσεύουν. Κι ας τα βάζω τα νούμερα στο excel κάθε μέρα, κι ας φτιάχνω κάθε γενάρη budget έτους, κι ας κλείνω ισολογισμό κάθε χρόνο, ούτε ΑΕ να ήμουνα… Λάστιχο οι ανάγκες μου.

7. Μου τη δίνει η φασίνα. Την κάνω, δεν μπορώ κι αλλιώς, αλλά μου τη δίνει η φασίνα. Και μαζί όλα τα συναφή, βλ. μαγείρεμα, σιδέρωμα, κλπ. Κορίτσι για σπίτι, δηλαδή.


Τώρα σας παρακαλώ, δείξτε επιείκεια και ξεχάστε όλα τα παραπάνω...
Κατά βάθος, εξακολουθώ και είμαι μία Καρπουζένια.... :)

8 σχόλια:

Adonios είπε...

Πολυσχιδής, Ανθρώπινη... απλά Εξαιρετική!
Ο ψυχισμός που έχεις στη γραφή, έχει μορφή μέσα από αυτά τα 7 "κακά" που αποκάλυψες για εσένα...
Κρυφές πόθοι και επιθυμίες που όλοι μοιραζόμαστε...
Για άλλη μια φορά... εξαιρετική!

Σε ευχαριστώ που με τίμησες ;)

ΨουΞ είπε...

στο νο4 χρειάζομαι διευκρίνιση

τι εννοούμε να παράγουμε έργο;

φαντάζομαι, ότι έργο είναι και κάτι που δεν έχει την καθολική αναγνώριση της κοινής γνώμης η ακόμα περισσότερο
δεν έχει άμεση ανταλλακτική αξία.

πως αλλιώς να το πω
δεν είναι χειροπιαστό ανήκει περισσότερο στον τομέα ...πνευματική ωρίμανση, αισθητική αναζήτηση,υπαρξιακή αγωνία η κατοχύρωση ....

έτσι δεν είναι;




καληνύχτα καρπούζι :-)

Μενεξεδιά είπε...

στο 4 συμπίπτουμε τρελά! Έχω μαλλώσει, έχω χάσει φίλους, γκόμενους, μόνο και μόνο γιατί με εκνέυριζε ο αργός τους τρόπος! Θέλω πάνω από όλα μεθοδικότητα και μια αλφα ταχύτητα. Κάπως έτσι νομίζω αντιμετωπίζω και τους χαζούς (όχι τους αφελείς μην μπερδευτούμε)

Πολύ χάρηκα Καρπουζένια μου που ξεδιπλώθηκες! Το καταχάρηκα για την ακρίβεια!

Φιλιά πολλά και ευχαριστω :)

Vassia είπε...

Καρπούζι...

στο 1) ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!
Ξερό κεφάλι κι εγώ.

στο 2) Φωνάζω, εκνευρίζομαι, εύκολα και ξεχνάω εξίσου γρήγορα.
Μερικές φορές το κακό έχει γίνει.

στο 3) απεχθάνομαι τους ψεύτες.

και στη φασίνα είμαι πρώτη, χε χε, ακριβώς το αντίθετο με την οικονομική διαχείριση.

Χαίρομαι που γνώρισα ένα κομμάτι σου ακόμα, πλην εκείνων που μου δείχνεις με τα υπέροχα κείμενά σου.

:-) :-)

demon είπε...

Είσαι, είσαι! Με πολλές γεύσεις κι ακόμη περισσότερες αφές.
Καλό σου Σαββατοκύριακο.

raslowbap είπε...

Έχουμε αρκετά κοινά από ότι βλέπω. Άαα έχεις πρόσκληση. Την καλησπέρα μου

Karpouzi είπε...

@adonios
Αγαπημένε, η χαρά ήταν όλη δική μου για την πρόσκληση. Άλλωστε η αυτοψυχανάλυση μου έχει γίνει ψύχωση σ' αυτό το blog τελευταία. Και παραδόξως, δουλεύει!

@ψουξ
Καλέ μου Ψουξ, οι στοχασμοί σου με κάλυψαν... Και νομίζω ότι κατανοείς απόλυτα τι εννοώ. Να τολμήσω ίσως να υποψιαστώ ότι το συμμερίζεσαι;

@μενεξεδιά
Γλυκιά Μενεξεδιά, ευτυχώς που βρήκα συμπαραστάτες στο ξεδίπλωμα και γλύτωσα τον λιθοβολισμό!
Σ' ευχαριστώ.

@vassia
Μ' αρέσει πολύ που βρίσκουμε ομοιότητες! Και μ' αρέσει που ανακαλύπτουμε και τις ανομοιότητές μας... Ε, δεν είμαστε όλοι για όλα, πώς να το κάνουμε... Και αυτή είναι η μαγεία.

@demon
Χα, χα! Κοκκινίζω...

@raslowbap
Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση. Και χαίρομαι που έχουμε περισσότερα κοινά από τις στιγμές παράνοιας... (τις οποίες εκτιμώ πάρα πάρα πολύ και σέβομαι, όπως ήδη θα ξέρεις)

Roadartist είπε...

ουπς.. Ευχαριστω πολύ για την προσκληση συμμετείχα.. :) να σαι καλα :)