Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2008

Ησυχία
















Σαν να έσβησε το μυαλό.
Σαν να άνοιξε και όλα να άδειασαν από μέσα του.

Σαν να έφυγε ο πονοκέφαλος των σκέψεων και των αναζητήσεων και μαγικά να ξέσπασε μια νηνεμία.

Ησυχία στο κεφάλι μου μέσα. Τίποτα δεν βουίζει…
Ησυχία και στην καρδιά, δεν φτερουγίζει πια…
Ησυχία και στην ψυχή, έπαψε να αλλάζει χρώματα στη διάθεσή μου…
Ησυχία και στο κορμί, δεν κουράζεται και δεν ξαποσταίνει πια, μόνο συντηρείται…

Μην με ξεχνάτε… Εγώ δεν σας ξεχνώ.
Αλλά δεν έχω πια κάτι να πω… Και γι’ αυτό, για χάρη σας σιωπώ. Και για χάρη μου σιωπώ.
Καληνύχτα.

Μόλις ο λήθαργος βαρεθεί και η ύπαρξη ξυπνήσει από τη χειμερία της νάρκη, θα σας ξαναδώ…

9 σχόλια:

Vassia είπε...

:-)
Και για χάρη σου, θα περιμένουμε.
Καλό βράδυ.

Adonios είπε...

Μόλις γύρισα στην Αθήνα...
Διαβάζοντας τα "λόγια" σου, σκέφτηκα πως αυτές τις μέρες που βρέθηκα στη φύση, μου χάρισαν αυτή την ησυχία που αναφέρεις... Την ησυχία και τη σιωπή του μυαλού!
Το ίδιο κενό που δεν είναι απόλυτα κακό, μα πολλές φορές γίνεται ευχάριστα αποδεκτό.

Νοιώθω πως είναι μια κατάσταση που πολλές φορές την χρειάζομαι. Ίσως δεν είμαι ο μόνος!

Καλή εβδομάδα Καρπουζένια

SeaGulL είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
SeaGulL είπε...

Δεν σε ξεχνάμε, Καρπουζένια... Κάθε άλλο, μάλιστα: Σκεφτόμουν τις προάλλες πως καιρό έχεις να φανείς στον blogo-τόπο σου... Και τώρα να, ήρθε η εξήγηση...

Μόνο που δεν ξέρω αν θα πρέπει να εκλάβω την κατάστασή σου ως θετική, όπως την εισέπραξε ο φίλατος Αντώνιος, ή αρνητική. Διότι πριν διαβάσω το σχόλιό του, έτσι το εξέλαβα.

Όπως και να είναι, να θυμάσαι: "Κι αυτό θα περάσει!"... Και μετά τη χειμερία νάρκη, θα έρθει η άνοιξη!... Κι οι φίλοι σου θα σε περιμένουμε...

Καλή αντάμωση, λοιπόν!...

Μενεξεδιά είπε...

σε ζηλεύω... μόνο αυτό

raslowbap είπε...

Αυτό έλειπε να σε ξεχάσουμε.εδώ θα είμαστε και σε περιμένουμε ανανεωμένη . Καληνύχτα

ΨουΞ είπε...

Ωραία φάση...
Καρπούζι γερά σιωπηλά!

Karpouzi είπε...

@all
Φίλοι...
Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση στη σιωπή. Απεργούν όλα μέσα μου, τον τελευταίο καιρό... Μέχρι να έρθει για τα καλά η άνοιξη και να μυρίσουν πάλι τα λουλούδια. Να γίνουν τα σύννεφα λευκά, ολόλευκα, για να τα περπατώ...
Adonie, σ' ευχαριστώ πιο πολύ, για την αισιοδοξία σου...

SeaGulL είπε...

Καρπουζένια, καλή σου μέρα!

Δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους