Σάββατο, 3 Μαΐου 2008

Θρύψαλα















Χίλια κομμάτια. Μπορεί και πιο πολλά...

Θρύψαλα να περπατάω επάνω τους και να ματώνω.
Κοφτερά τα δάκρια και καυτά, να με πονάνε όπως κατεβαίνουν στα χλωμά μου μάγουλα.

Κόκκινα φώτα παντού στο μυαλό μου. Συναγερμός... Τρέξε, κρύψου, φύγε...
Κόκκινο φανάρι μπροστά στα μάτια μου. Ακινητοποιημένη, δεν μπορώ να οπισθοχωρήσω. Δεν μπορώ ούτε να προχωρήσω...

Γυαλιά, σπασμένα γυαλιά, σκορπισμένα παντού από μεγάλα λόγια...
Από τεράστια λόγια.

Χίλια κομμάτια, μπορεί και πιο πολλά, να αντανακλούν τον πόνο, να τρυπούν το στομάχι, να ξελιγώνουν την καρδιά από την πείνα.
Να φωνάζουν τα ερωτηματικά και να χορεύουν ερωτικούς σκοπούς παράλογους.

Χίλια κομμάτια... Μπορεί και πιο πολλά...
Τόσα κομμάτια η ψυχή μου...

Σήμερα… Aύριο ξυπνά μια άλλη μέρα.

9 σχόλια:

Vassia είπε...

"Τα λόγια κομμάτια..."

Καλημέρα καρπουζένια.

Η κόλλα για τα θρύψαλα είσαι εσύ.
:-)

SeaGulL είπε...

...Σε νιώθω...
(παρότι τέτοιες στιγμές έχουμε την αίσθηση πως κανείς δεν μπορεί να μας νιώσει...)
...Σε καταλαβαίνω...
(κι άς λες εσύ "πώς μπορεί να με καταλάβει κάποιος που δεν με ξέρει;"...)

Ευτυχώς, όπως το έγραψες ήδη, "αύριο ξυπνά μια άλλη μέρα". Να, τώρα που σε διαβάζω, ήδη ξημέρωσε μια άλλη μέρα...
Αυτό που ξεχνάμε, δυστυχώς, τέτοιες στιγμές, όταν δεν μπορούμε να πάμε ούτε εμπρός ούτε πίσω, είναι είτε να κοιτάξουμε προς τα επάνω, στον ουρανό, είτε να κοιτάξουμε προς τα κάτω, μέσα μας, στον εαυτό μας... Κι από κει να βρούμε διέξοδο στα αδιέξοδά μας...

..."Κι αυτό θα περάσει", Καρπουζένια!

raslowbap είπε...

Ελπίζω να ξύπνησε και η άλλη μέρα αν και κάτι τέτοιες στιγμές καταλαβαίνουμε τα σημαντικά της ζωής μας.

pandora's box είπε...

Είναι το πρώτο σχόλιο που αφήνω...ίσως γιατί μ αρέσει να είμαι ο άνθρωπος που μπαίνει κρυφά στις ζωές των άλλων χωρίς να αφήνει κανένα σημάδι....ίσως γιατι πολλοί μου έχουν αφήσει σημάδια στην ψυχή μου...

το ποίημα σου όμως...εκφράζει όλα όσα νοιώθω...έτσι είπα για μία φορά να αποκαλυφθώ...να αφήσω ένα μικρό σημαδάκι και εγώ....

ΨουΞ είπε...

δεν ήθελα ίσως να μπω στην ατμόσφαιρα του ποστ, έτσι το μάτι μου πήγε δεξιά ψηλά πάνω(στην ίδια σελίδα)
και διάβασε
"Οι άγγελοι πετούν ψηλά γιατί παίρνουν ελαφρά την ζωή τους"

καλό απόγευμα

Karpouzi είπε...

@vassia
Αισιόδοξο...
Θα το κρατήσω.
Το χρειάζομαι...

@seagull
Περαστικά όλα, γλυκιέ μου...
Κι αν αφήνουν σημάδια; Στα κομμάτια... που λέει και ο λαός! (νομίζω ότι τώρα που απαντώ, τελικά έχει πράγματι "ξημερώσει μια άλλη μέρα")

@raslowbap
Ναι, καλέ μου raslow... Έχεις δίκιο. Αξιολογούμε ξανά με κάθε ανατολή, και ας "ξεφεύγουμε" με κάθε δύση...

@pandora's box
Να αφήνεις τα σημάδια σου. Να τα αφήνεις... Γιατί κάποιοι εκεί έξω μπορεί να τα περιμένουν... Κι αν σε σημαδέψουν πρώτοι εκείνοι; Χαλάλι τους. Είπαμε... Ξυπνά μια άλλη μέρα.
Σε ευχαριστώ για τη στάση σου στην Καρπουζοχώρα.

@ψουξ
Νομίζω ότι σωστά κοίταξες...
Και κοίταξα κι εγώ μετά από εσένα... Και συννεφοπερπατώ ξανά!
Να αντιστέκεσαι λοιπόν, όπως τώρα, για να μπορώ να αιωρούμαι πάλι.
Φιλόσοφε... (αν μου επιτρέπεις)

meteoros_k είπε...

- Αργοπορημένος και ίσως εκτός θέματος, μα.. κάτι απο σαδομαζοχιστικές δοκιμασίες Ινδού φακίρη μου'ρχεται στο μυαλό, μετά την ανίχνευση του κειμένου! Μήπως είναι πια καιρός, να εμβολιαστούμε μερικοί απο μας(ίσως κι'εσύ γλυκιά μου Καρπουζένια),με το εμβόλιο της Καρδιοπαχυδερμίας? Δεν είμαι σίγουρος για τίποτε πιά, μα και γι'αυτό ρωτάω άλλωστε ο...έρημος(the solitary kind of person)...

Karpouzi είπε...

Δεν χρειάζεται γλυκιέ μου να είμαστε σίγουροι για τίποτα...
Μόνο να αντέχουμε να βασανιζόμαστε. Να αυτομαστιγωνόμαστε, ένα πράγμα...
Και οι πληγές να θρέφουν... και οι ουλές να μην θυμίζουν.
Άνθρωποι! Τι υπέροχα πλάσματα...

SeaGulL είπε...

Φρουτένια - Καρπουζένια, καλή σου μέρα!

Όπως γνωρίζεις ήδη δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους