Πέμπτη, 29 Μαΐου 2008

Αγοραίος έρωτας




















Ποιός μου είπε ότι ο έρωτας δεν αγοράζεται και δεν πουλιέται;
Ποιός απατήθηκε πλάνην οικτρά και ξεστόμισε πως είναι αγνός και άδολος;
Το είπες εσύ; Το είπες ή μου φάνηκε;
Λάθος έκανες. Λάθος τεράστιο.

Ποιός διάλεξε το κόκκινο για να χρωματίσει την αγάπη;
Ποιός της έδωσε το μόνο χρώμα της φωτιάς και όχι όλα του ουράνιου τόξου;
Του πολύχρωμου, του αβέβαιου, του αναποφάσιστου;

Τα λόγια, τα κορμιά;
Πουλιούνται τα λόγια; Αγοράζονται τα κορμιά;
Παζάρι είναι και οι μικροπωλητές παντού.
Πελάτες είμαστε όλοι - ό,τι μας δώσουν θα πάρουμε. Και θα το πουλήσουμε μετά με τη σειρά μας.
Για λίγα ή για πολλά, δεν ξέρω. Ξέρεις εσύ; Ίσως και στη διατίμηση.
Να τα χαρίσουμε; Αποκλείεται να τα χαρίσουμε.

Η καρδιά; Ξεπουλιέται η καρδιά;
Αναρωτήθηκες ποτέ; Ή μήπως γνωρίζεις;
Ξεπουλιέται και εξαγοράζεται η καρδιά. Και φιμώνεται και σωπαίνει και πλανάται.
Και κοιμάται βαθιά κάτι μέρες, κι άμα ξυπνήσει τη νανουρίζουμε πάλι.

Η ψυχή; Τα βλέμματα, τα αγγίγματα;
Ανταλλάσσονται τα αγγίγματα; Εσύ να μου πεις.
Όλα ανταλλάσσονται. Και υποτάσσονται και υποτιμούνται.
Και ξεχνιούνται. Κι αν όχι, αγκαθώνουν.
Και μας αρέσει. Ναι, ναι… κάτι φορές μας αρέσει κιόλας.

Αγοραίος έρωτας, θεόσταλτο δώρο…

Και καθείς εφ' ω ετάχθη…

5 σχόλια:

meteoros_k είπε...

Λυπάμαι που, δεν προλαβαίνω..,ίσως να μήν μπορώ να σε(παρ)ακολουθήσω πια, σ' αυτούς τους ρυθμούς!
Δεν καταλαβαίνω αν,είναι διέξοδο, εκτόνωση, ή οίστρος της συγγραφικής σου δεξιότητας! Ενα πράγμα είναι σίγουρο μόνο..! Είσαι πολύ θυμωμένη..οργισμένη θα έλεγα και μακάρι το πρόβλημα να σταματά εκεί..!Βέβαια σχεδόν πάντα υπήρξα υπερβολικός και συνέχεια έπεφτα έξω στις εκτιμήσεις των καταστάσεων!
Ομως,αν μου επιτρέπεις..,μπορείς,θέλεις να (προσπαθήσεις)επικοινωνησεις με τον..αργό της συντροφιάς?

P.S. That's why friends are for..! Remember?

SeaGulL είπε...

...Ένα αντί πολλών:

Νομίζω πως καλά έκανε, όποιος το έκανε, να χρωματίσει με κόκκινο τον έρωτα. Διότι, πιστεύω, πως σ' αυτή την "αγάπη" αναφέρεσαι (ή μήπως όχι;...)
Η Αγάπη έχει πράγματι όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου!...
Κι ίσως να είναι αυτό το μόνο ασφαλές κριτήριο, η "λυδία λίθος" για να τη διακρίνεις...

(...λέω εγώ τώρα!...)
Καλημέρα!

NY ANNA είπε...

Θα είμαι ειλικρινής! Σήμερα λοιπόν σε άκουσα στη βόλτα που κάνει στα blogs η ΕΡΑ2 και σε θυμήθηκα...
Κι είπα να περάσω. Κι έτσι σε ξαναβρήκα. Και λέω να μη σε ξαναχάσω αυτήν τη φορά, γιατί ξέρεις, οι άνθρωποι έχουμε δυστυχώς "ελαστική" μνήμη μερικές φορές, σαν τσίχλα. Δυστυχώς, δεν εξαιρούμαι - αλλά ίσως δικαιολογούμαι, μια κι έχω φορτώσει πολύ τελευταία το σκληρό δίσκο του μυαλού μου. Απ΄την άλλη όμως, καλοκαίρι έφτασε: τι διάολο, καιρός για καρπούζι!!!!
Καλησπέρες και φιλιά
(Και όχι με τίποτα μα τίποτα δεν ανταλάσσονται τα αγγίγματα!)

Karpouzi είπε...

@meteoros
Αγαπημένε...
Μέσα πέφτεις... Κι έξω ίσως...
Όπως πέφτω κι εγώ. Μια στα μαλακά και μια στα σκληρά (ναρκωτικά του μυαλού).
Οίστρος; Δεξιότητα; Σ' ευχαριστώ.
Μετέωρε... Σαν να προσγειώθηκες βαθιά μες στην καρδιά μου και σήμερα.

@seagull
"Λυδία λίθος"... Το κρατώ, και θα το χρησιμοποιήσω, αν μου επιτρέψεις.
Για τα άλλα... ίδωμεν.

@ny anna
Χαίρομαι πολύ που είσαι εδώ. Και ειλικρινά σε ευχαριστώ.
Σε επισκέπτομαι τόσο συχνά... ίσως γιατί ισσοροπείς τον πόνο μου με "λαγνεία" και την απογοήτευσή μου με την πεποίθηση ότι έστω και στο μυαλό, όλα μπορούν να συμβούν.

Όσο για την ΕΡΑ2... ???????? Με πιάνεις αδιάβαστη!

SeaGulL είπε...

Φρουτένια -Καρπουζένια, καλή σου μέρα!

Όπως γνωρίζεις δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους