Πέμπτη, 29 Μαΐου 2008

Απορίες

- Μαμά, τι είναι ο έρωτας;

- Ο έρωτας είναι ένας ιός, αγάπη μου. Μια αρρώστια.

- Και από πού κολλάμε την αρρώστια του έρωτα, μαμά;

- Την έχουμε μέσα μας και πότε πότε μας θυμάται και εμφανίζεται, αγάπη μου. Όπως οι αλλεργίες.

- Και στον έρωτα τρέχουν δάκρια απ’ τα μάτια, μαμά; Όπως στις αλλεργίες;

- Πολλά δάκρια, αγάπη μου. Χαρούμενα δάκρια και λυπημένα δάκρια.

- Και μετά; Σηκώνει και πυρετό ο έρωτας, μαμά; Σαν το συνάχι που κολλάμε τον χειμώνα;

- Μεγάλο πυρετό, μωρό μου. Πολύ υψηλό. Τόσο, που το θερμόμετρο δεν μπορεί να τον μετρήσει.

- Και τι κάνουμε, μαμά; Πάμε στον γιατρό και μας δίνει σιρόπι για να μας περάσει;

- Όχι, καρδούλα μου. Για τον έρωτα δεν υπάρχει γιατρός. Ούτε φάρμακο υπάρχει.

- Δηλαδή άμα αρρωστήσουμε από έρωτα, είμαστε άρρωστοι για πάντα, μαμά;

- Μπορεί, αγάπη μου. Εκτός και αν ο οργανισμός μας τον νικήσει.

- Πώς, μαμά; Πώς νικάμε τον έρωτα;

- Φτιάχνουμε αντισώματα, ψυχή μου, και τον ξεπερνάμε. Μόνοι μας τον γιατρεύουμε τον έρωτα.

- Και δεν αρρωσταίνουμε από έρωτα ποτέ πια, μαμά; Σαν την ιλαρά;

- Αν είμαστε άτυχοι, δεν αρρωσταίνουμε ποτέ πια… Αν είμαστε αδύναμοι, υποτροπιάζουμε. Kαι αν είμαστε πραγματικά ρομαντικοί, παραμένουμε για πάντα άρρωστοι.

- Άτυχοι… αδύναμοι… υποτροπιάζουμε; ρομαντικοί… Δεν καταλαβαίνω τι λες, μαμά.

- Ξέρω τι λέω, μωρό μου. Μια μέρα, θα καταλάβεις κι εσύ…

- Μπερδεύτηκα, μαμά…

11 σχόλια:

SeaGulL είπε...

!!!...
:-)

pandora's box είπε...

πολύ όμορφο post! και πολύ αληθινό... εγώ ανήκω στους αθεράπευτα ρομαντικούς!!!!!!

δεν είμαι σίγουρη όμως ότι έκανα σωστή επιλογή στρατοπέδου, γιατί εμείς οι αθεράπευτα ρομαντικοί πονάμε και πάρα πολύ!!!!!

Vassia είπε...

Καρπουζένια :-)

"ταξίδι στο όνειρο"

Παίρνεις συνοδοιπόρους;

Καλό απόγευμα
:-)

Ανώνυμος είπε...

Good god!I just can't stand (all)this any longer! Sorry..

Karpouzi είπε...

@ανώνυμος
What you cannot stand, you 'd better not read... However, blue mood is part of our nature, isn't?

Karpouzi είπε...

@seagull
merci

@pandora's box
Καλά είσαι... Εγώ ακόμη αναρωτιέμαι..

@vassia
"Μαζί" λοιπόν...

Ανώνυμος είπε...

Υou'd better sing the "Blue moon" song, instead of letting yourself (to be) plunged in sorrow, if u know what i mean!
I didn't mean to be rood.., simply i believe it's about time.. (you..) να ξεκολήσεις.

Υ.Γ. Δεν είναι κακόβουλο το σχόλιο! απλά Χαζούλι, δεν άφησα τα.... άλογα χτες στο σταύλο, έτσι για.... τις όποιες εντυπώσεις..,
αλλα μόνο γιατι σ' αγαπώ..!
ΣΕ λίγο φεύγω (ταξίδι), μακρυα απ' την Αθήνα, γιατι πρέπει να σκεφτώ και να πάρω αποφασεις για τη ζωή μου. Φιλιά σε σένα (Ιδιαιτέρως) καθώς στα υπόλοιπα εκλεκτά μέλη τις παρέας. Καληνύχτα και καλή τύχη (σε μένα). Προτιμώ το Ανώνυμος απ' το... Ιερόνυμος (Θεός'σχωρεστον κι' αυτόν)

Μενεξεδιά είπε...

κι αν ρώταγε το παιδί η μαμα τι πιστευει πως είναι ο έρωτας; Καρπουζένια μου έχουμε κάτι ανηυσχίες ε; Σε σκεφτόμαι μικρούλα. Μάκια και καλημέρα

raslowbap είπε...

Τι σου είναι όμως με τα παιδιά με τις ερωτήσεις τους;;; Καληνύχτα

Karpouzi είπε...

@μενεξεδιά
Φαίνεται πως είμαι ταγμένη να καθρεφτίζομαι στα μάτια του ενήλικα... Μάκια, γλυκιά Μενεξεδιά.

@raslowbap
Σου γεννούν κάτι θεωρίες αυτές οι απορίες... Παρανοϊκές θεωρίες...

SeaGulL είπε...

Φρουτένια - Καρπουζένια, καλή σου μέρα!

Όπως γνωρίζεις ήδη, δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους