Κυριακή, 6 Ιουλίου 2008

Δίδυμη πλάνη


















Για κάθε άνθρωπο στο δρόμο μας, δυο εαυτοί.
Ένας ο απ’ έξω κι ένας ο μέσα μας.
Δίδυμοι μα αταίριαστοι οι δυο, να παλεύουν ποιός θα νικήσει.

Δεν είναι η μάσκα και το πρόσωπο, είναι ο εαυτός κι ο εαυτός.
Δεν είναι ο κακός και ο καλός, είναι ο εγώ και ο εγώ σ’ εσένα.
Είναι ο αφήνομαι κι ο όσα επιτρέπω, δεν είναι ο είμαι και ο δείχνω.
Είναι ο όσα πιστεύω και ο πόσα αντέχω, ο θέλω πολλά κι ο μπορώ λιγότερα.

Για κάθε λόγο απ΄το στόμα μας, δυο ερμηνείες, ανάλογα ποιός τον μιλά. Ανάλογα και ποιός ακούει.
Είναι ο λέω κι ο εννοώ, είναι ο σκέφτομαι και ο αισθάνομαι.
Είναι ο ήχος και ο απόηχος ή ίσως η λαλιά και η ηχώ της.

Για κάθε άνθρωπο στο δρόμο μας, μια πλάνη αγνή. Δίδυμη.
Μια η μέσα μας και μια η μέσα του.

5 σχόλια:

SeaGulL είπε...

Σπουδαίο κείμενο. Φιλοσοφικό. Με ευκαιρίες για προβληματισμό!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Μενεξεδιά είπε...

συμφωνώ απόλυτα...

raslowbap είπε...

Κάποια στιγμή όμως αφήνουμε έναν από τους δύο να νικήσει... στο χέρι μας είναι ποιος θα είναι ο νικητής. την καλημέρα μου.

Karpouzi είπε...

@all
Ευχαριστώ που ακόμη με ανέχεστε...

SeaGulL είπε...

Καλή σου μέρα!

Όπως γνωρίζεις ήδη, δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους