Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2008

Αντίστροφη ψυχολογία

















Είμαι χαρούμενη.
Στ’ αλήθεια είμαι χαρούμενη.
Μέσα μου χαρούμενη και έξω μου χαρούμενη.
Νιώθω χαρούμενη και δείχνω χαρούμενη.

Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.
Είμαι χαρούμενη.

Πόσες φορές πρέπει να το γράψω για να το πιστέψω κι εγώ;

5 σχόλια:

Βάγια είπε...

Γειά...είμαι νέα στην παρέα-μου άρεσε πολύ το motto στο προφίλ σου: "Οι άγγελοι πετάνε, γιατί παίρνουν τη ζωή τους ελαφρά"- φοβερό!

Όσο για τη συγκεκριμένη ανάρτηση,
να κάνω ένα αστειάκι;
Θα βοηθούσε αν έβαζες το "είμαι χαρούμενη" σε παρένθεση και ως εκθέτη ένα "ν" (βάζεις τον αριθμό ανάλογα με τη μέρα-όσο χρειαστεί για να πειστείς!)

:-)

Καλό σου απόγευμα,

Βάγια

Karpouzi είπε...

Καλημέρα, Βάγια μου.
Σε ευχαριστώ πολύ και καλώς ήρθες...

Όσο για τον... μαθηματικό τύπο της χαράς, λες να "δουλέψει";
Θα δοκιμάσω! Γιατί το copy-paste δεν βοηθά.
;)

Shades είπε...

Εύχομαι σε λίγο που ξημερώνει να είσαι πιο χαρούμενη!!!
Καλημέρα καλώς σε βρίσκω.

pandora είπε...

Όταν θα το πιστέψεις δεν θα έχεις ανάγκη να το γράψεις.
Εξάλλου αυτή η ρετσέτα της ευτυχίας μας κάνει ακόμα πιο δυστυχισμένους. Δεν είναι κακό να μην είμαστε πάντα χαρούμενοι. Είναι απόλυτα φυσιολογικό.

Καλημέρες

Karpouzi είπε...

@Shades
Σκιές στο μυαλό μου, καλέ μου.
Σαν ξημερώσει πεθαίνουν.
Καλώς ήρθες.

@pandora
"Ρετσέτα της ευτυχίας"...
Να το λέω κι εγώ; Μπορώ;
Με απενοχοποιεί, νομίζω...