Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2008

Προσεχώς...




Με φωτεινή κιμωλία, γράφω παράθυρα.

Όλη μέρα σήμερα, παράθυρα γράφω. Και κοιτάζοντας μέσα στο μυαλό τα περασμένα, μοιάζουν με ντοκιμαντέρ χωρίς μοντάζ...

Άνθρωποι, άνθρωποι, άνθρωποι...

Κι ας πονάει να αγαπάς, πιο δύσκολο είναι να αγαπιέσαι.

Για εσάς που περάσατε απ’ το φιλμ μου, πρωταγωνιστές, γκεστ και κομπάρσοι, ένα λεπτό σιωπής. Θα κρατήσω την ανάσα μου για να σας δώσω υπόσταση ξανά, μέσα από το παραλήρημα της άπνοιας.

Γιατί εσείς με μάθατε να είμαι εγώ.

Όσο για τους… κασκαντέρ, εσείς με μάθατε να μ’ αρέσει κιόλας.

Πόσο υπέροχο να σ’ αγαπούν…

Με φωτεινή κιμωλία σήμερα γράφω και παντζούρια. Και κλείνω τις μνήμες μην τύχει και ξεχαστούν με τον χρόνο. Και τις αμπαρώνω με κόκκινη κορδέλα. Δώρου. Για να την ξεδιπλώσω στα γεράματα και να χαρώ ξανά.

Πόσο έχω αγαπηθεί… Πόσο έχω αγαπήσει…

Φώτα. Κάμερα. Πάμε. Σε λίγο βγαίνω…

Προσεχώς… 31 χρόνια Γυναίκα.

5 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

Χρόνια καλά και ουσιαστικά...

Καρπούζι μου είναι δύσκολη μέρα/εποχή για μένα. Υπάρχουν μερικές εγγραφές σου που τις νιώθω πιο πολύ απο ποτέ. Το 'χουμε αυτο.

Ανώνυμος είπε...

για ακομη μια φορα εκπλησσομαι... πολυ ωραιο φιλακια πολλα.. μπουλιτσα

Pike είπε...

Πολύχρονη και ΓΛΥΚΟΧΡΟΝΗ! :)

(do you still remember me? lolol)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά...
γιατί και η ποσότητα και η ποιότητα μετράνε...

Κυρίως όμως σου εύχομαι χρόνια τρελά...γιατί αυτά είναι που θα μείνουν...με ή χωρίς κόκκινη κορδέλα...

Θέλω να είμαι κοντά σου και στα πολλά...και στα καλά...και στα τρελά...
ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ όμως οτι θα είμαι μαζί σου και στα άλλα...

Karpouzi είπε...

@Μενεξεδιά
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ...
Όσο για τα δύσκολα... θα περάσουν. Θα γυρίσει, δεν μπορεί να κάνει αλλιώς... Μέχρι τότε (αλλά και τότε) μια αδελφική αγκαλιά...

@Μπουλίτσα
Μωρό μου εσύ.... Μήπως μ' αγαπάς πολύ?

@Pike
Σ' ευχαριστώ πολύ, Καπετάνιε μου. (How can I forget You? lol)

@Ανώνυμος
Είμαι "κολλημένη" μαζί σου τελευταία... Σχεδόν αυτοκόλλητη. Και σ' ευχαριστώ που μοιράζεσαι την τρέλα μου και τη στολίζεις με ατάκες... Όσο για τα Άλλα..... Μακριά από εμάς!
CU tonight!