Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2009

Ντριν. -Ναι; -Γεια. -Γεια.Τι έχεις; -Τίποτα.















Έχεις τσικνίσει ποτέ μόνος;

Να μην πάρεις κανένα δώρο τα Χριστούγεννα; Σου έχει συμβεί;

Πρωτοχρονιά; Να μην έχεις κάποιον δίπλα σου να του ευχηθείς, όταν αλλάζει ο χρόνος;

Τα γενέθλιά σου; Να σβήσεις κεράκια χωρίς παρέα, σου έχει τύχει;

Η γιορτή σου να είναι μια μέρα σαν όλες τις άλλες;

Διακοπές. Να πας διακοπές μόνος. Έχεις τολμήσει;

Όχι;

Καλύτερα. Πίστεψέ με. Έτσι σκληραίνουν και χαλάνε οι άνθρωποι.



Αφιερωμένο...

9 σχόλια:

Adonios είπε...

Μερικά πράγματα τυχαίνουν και μερικά τα επιδιώκεις...
Όλα αυτά που αναφέρεις τα έζησα και με τις δύο καταστάσεις.
Τα περισσότερα, λόγω της δεύτερης...

Εδώ και καιρό είμαι μάλλον... χαλασμένος!

Μενεξεδιά είπε...

είναι φόβος... σωστά; ακόμα και όταν είναι επιλογή.

Πεφτάστερο είπε...

Ελα..τώρα!!! Τ'ανέβασες για.. να ξαναματώσεις,τις πληγές μου..! Έλα, παραδέξου το.., έτσι δεν είναι Καρπουζένια μου???

Karpouzi είπε...

@Adonios
Σήμερα και τα δικά μου παράθυρα είναι κλειστά... Σκοτάδι. Μέσα κι έξω.

@Μενεξεδιά
Σωστά... Κι όταν δεν είναι επιλογή, ο φόβος μεγαλώνει...

@Πεφτάστερο
Δεν ήθελα κάτι τέτοιο. Μόνο να... τα πω, μήπως και επουλώσω λίγο τις δικές μου πληγές...
Λυπάμαι που σε στενοχωρώ...

παπαρούνα είπε...

κι αν έχουν γίνει και τα 6...πόσο ακόμα να σκληρύνει η κρούστα;

Πεφτάστερο είπε...

Πλανεμένο μοναχικό χελιδωνάκι,.. δεν σκιάζομαι πιά, απ' τη βροχή..!
Με τρόπο αλληγορικό, θέλησα να σου θυμήσω οτι.. δεν είσαι το μόνο μουσκεμένο φτερωτό πλάσμα τ' ουρανού, αποκαμωμένο απ' τις ριπές τ'ανέμου και τις αστραπές της καταιγίδας..., καθηλωμένο σε τούτη την παγερή και σκυθρωπά μοναχική ξέρα! Ούτε κι'απροστάτευτα μόνο του, σ' αυτή την ερημιά, αφού ο φτερωτός σου άγγελος, , διακριτικά καραδοκεί για να επέμβει.. σαν κάτι απαιτηθεί! Όμως, ο Πήγασσος πιστεύει ακόμη σε σένα..! Είναι βέβαιος, πως ποτέ δε θα κιοτέψεις και, σχετικά σύντομα, μόλις στεγνώσεις καλά και ανασυγκροτήσεις τις δυνάμεις σου, θα φτερουγίσεις ψηλά ξανά.., στα ξάστερα πιά ουράνια, για ν' ανταμώσεις την άνοιξη, που σκαρφαλωμένη στο φάρο της, καρτερικά σε περιμένει να ξεπροβάλλεις στον ορίζοντα και να παραμείνεις για πάντα κοντά της..!

Karpouzi είπε...

@παπαρούνα
Δεν χρειάζεται άλλο...
Χαλάσαμε ήδη, γλυκιά μου...

@Πεφτάστερο
Κι εγώ σ' αγαπάω....

pandora's box είπε...

τίποτα.. δεν έχω τίποτα και αυτό πονάει... 2 πρωτοχρονιες πριν ήμουν μόνη... ίσως ήταν καλύτερα από το να είμαι με ψεύτικους ανθρώπους...έμαθα... είδα... ευχήθηκα μόνη!
έκλεισα τα παράθυρα... τα ανοίγω που και που αηδιάζω και τα ξανακλείνω.. μηπως είναι καλύτερα έτσι?

Karpouzi είπε...

@pandora's box
Ποτέ δεν είναι καλύτερα έτσι...
Αλλά δεν είναι καλά κι αλλιώς...
Έτσι κι εγώ... να μην ξέρω ποιόν πόνο να διαλέξω.